سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست
لینک دوستان

امروز بعد از 30 سال باباتم بازنشسته شد ...............

با باباتم قرار شد تو یکی از این عید هایی که نزدیکشیم  جشن بگیریم و از خدای خوب مهربون بخاطر  اینکه بابای جونم یک دوره از زندگی شو با موفقیت پشت سر گذاشته تشکر کنیم ......

امروز صبح خیلی خوشحال بودم ...........ولی الان دارم دق می کنم ....یاد گذشته ها افتادم یاد بچگی هام .....یاد نوجوانی هام ....یاد زحمت های بی منت بابا جونم ....یاد خستگی هاش.....یاد درد اش.........یاد مریضی هاش..........یاد پاداشای آخر پروژه هاش که با کلی ذوق و شوق برای ما خرج اش می کرد......یاد حرص و جوشاش........یاد خوشحالی هاش..........یاد اون تقوم سال 65 که تو تاریخ 18 دهم تیرش نوشته بود " امروز صاحب یه دختر شدم "

 

بابای دوست دارم


 

خدایا ازت ممنونم که یه بابای خوب بهم دادی ......الهی من فدای خستگی های باباتم بشم .....الهی هر چی درده بلا داره بخوره تو سرمن

خدایا ازت ممنونم که تو این مدت مواظب بابای خوبم بودی .....

خدایا ازت ممنونم که بابای مو سر بلند کردی .....هیچوقت دستای پر مهر و پر برکت ات رو از  رو شونه هاش برنداشتی.

خدایا  ازت ممنونم به خاطر همه چیز

بیشتر از این نمی تونم ادامه بدم  و گرنه تا صبح می شینم گریه می کنم

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 5:27 عصر ] [ آشانا ]
درباره وبلاگ